dissabte, d’abril 16, 2005

L'arquitecte a la presó !

Bé, ara en fred i pensant-ho millor... en realitat qui hauria d'anar a la presó hauria ser el funcionari i/o polític que ho ha permès, i no pas l'arquitecte.
Perdoneu que la indignació m'hagi ennuvolat el bon criteri. Però és que m'he quedat garratibat al veure un edifici que deu portar anys al carrer Pau Claris, molt prop de la Diagonal, però què, fins ara, algun resort de seguretat del meus sentits, m'havia preservat de fer-me conscient de la seva existència. Avui l'he vist, l'he observat i... és horrible!
A París mai haurien permès que en ple Barri Modernista algú pogués bastir quelcom tan dissonant. És la principal diferència entre una ciutat civilitzada, com París, i Barcelona, i no em refereixo als edificis, sinó a qui els fa possibles.