dimarts, de juliol 26, 2005

A battle is only lost... when one gives up !


A battle is only lost... when one gives up ! Ahir me'n va passar una que em va recordar l'article linkat, però a la inversa. Un italià amb qui estava conversant molt animadament de sobte em va saltar amb quelcom semblant a aquella paròdia de "mi habla very gut espanyol", em va dir textualment: "no hace falta que conversemos en italiano porque yo hablo muy bien tu idioma". Jo li vaig respondre: "de debó que parles català?". Ell, confós i dissimulant còm estava de tallat, em respon lentament: "...no, ...no, en realidad no hablo catalán...". A la qual cosa vaig retornar-li: "alhora, se tu non parli la mia lingua ed io posso parlare la tua lingua, sarebbe assurdo che parlavamo una lingua diversa, non è vero?".
I així vam continuar.